Monday 4 September 2017

welcome

Welcome to Almost Come all my friend. aku tak pandai nak speaking so aku prefer in BM boleh kan? hurm agak-agak aku patut cerita apa dalam blog ni? aku buat blog ni tapi aku sendiri pun tak tau nak cerita apa dalam ni. aku buat ni sebab tugasan kerja sebenarnya. but first of all,I'm so sorry for not being formally and beraku-kau je. aku tak biasa sebenarnya berawak-saya dengan semua orang. orang yang kenal aku confirm tau yang aku ni memang agak kasar sebenarnya. agak ke? macam bukan agak je.haha. kadang aku ni tak cover bermulut,perbuatan semua lah sebenarnya. but I hope no one of you terasa lah dengan aku,ok? so aku nak ceritalah sikit-sikit tentang diri aku. aku ni baru 18 sebenarnya. kadang ada orang ingat aku ni budak bawah umur. lagi teruk bila depa cakap aku ni budak darjah lima. helo aku dah besar ok (umur je badan tak besar mana pun). aku berasal dari Batu Pahat Johor. budak kampung je. budak kampung yang merantau ke tempat lain untuk dapatkan setitis ilmu Allah. so hobi aku sebenarnya mostly macam lelaki. aku suka benda lasak.aku suka benda yang kasar-kasar. memang tak feminin lah. dari kecik aku memang main pokok,main api,main tanah,main lumpur semua memang favourite aku lah. kadang main parit,longkang semua memang aku suka lah. but most important thing is aku suka tengok bola. aku kalau tengok bola memang jerit melalak semua tu perkara biasa, memang time tu aku dah tak rupa perempuan. well dari dulu aku yang teman ayah aku tengok bola. siap aku jadi pengulas sukan kedua ayah aku sebab aku ingat semua nama player dengan sekali pandang je. ah hebat tak aku? haha. apatah lagi favourite team.  lagi lah siap biodata player aku tau. agak-agak aku minat siapa? hurm guess lah. confirm tak dapat lah sebab player bola sepak ni ramai bukan sorang.  kalau dah 1 team ada 26 orang player, kat Malaysia je dah ada berapa team? ha kira". nak aku bagi tau ke? tak payah lah tau. haha malu aku. player yang aku minat pun bukan orang kenal pun haha. aku sebenarnya tak boleh dibagi peluang bercakap kalau tak susah nak stop. So sambung next time lah,nak stop kat sini dulu boleh? sebab time is out now. so bye you all..

4 comments:

Bola Baling

PERATURAN PERMAINAN 1. Gelanggang permainan Gelanggang permainan berukuran 20 meter kali 40 meter. Garisan kawasan gol atau garisan 6 ...